Žilinský Večerník

19. máj 2024 | Gertrúda
| 5°C

Spravodajstvo

Omylom platila za použitie minibaru. Kúpele sa ospravedlňujú

Dôchodkyňa strávila príjemné tri dni v kúpeľoch v Rajeckých Tepliciach. Pobyt jej na konci znepríjemnila neoprávnená žiadosť o platbu za použitie minibaru. Omyl jej chcú kúpele kompenzovať.

18.08.2014 | 12:27

Dôchodkyňa strávila príjemné tri dni v kúpeľoch v Rajeckých Tepliciach. Pobyt jej na konci znepríjemnila neoprávnená žiadosť o platbu za použitie minibaru. Omyl jej chcú kúpele kompenzovať.
 

RAJECKÉ TEPLICE. Pani Buchtová navštívila Rajecké Teplice v období od 21. do 23. júla. Ako píše, príjemný dojem z ubytovania, stravovania a kúpania jej pokazilo odhlasovanie sa z pobytu na recepcii. „Keďže som už mala všetko vyrovnané, zaplatené, zaskočila ma žiadosť, že mám zaplatiť 2,10 eura za tovar z minibaru na izbe. Samozrejme, že som z neho nepoužila nič, vzhľadom k výške cien, ktoré si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Časová tieseň ma hnala na autobus, ale nespravodlivosť a krivda ma prenasleduje doteraz, aj keď nejde o obrovskú sumu,“ opisuje. Domnieva sa, že niektorá z pracovníčok si takto možno „zarába“ na úkor dobrej povesti kúpeľov.     
 
Oslovili sme kúpele, aby preverili túto situáciu. Riaditeľka predaja Michaela Kobzová potvrdila, že tak ako píše pani Buchtová, naozaj došlo k pochybeniu zo strany kúpeľov. „Keďže sa neustále snažíme vychádzať klientom v ústrety, predlžujeme im možnosť odhlásenia sa z pobytu. Aj v deň jej nástupu boli klienti na izbe zvyčajne dlhšie ako obvykle. Keď sa potom pani Buchtová ubytovala, minibar od predchádzajúcej návštevy sa v systéme pripísal automaticky na jej účet,“ informovala nás o vzniknutej chybe. „Nie je to o tom, že recepčná by sa išla neoprávnene obohatiť, všetko je to generované automaticky zo systému. Recepčná sa pani Buchtovej ospravedlnila za vzniknutú chybu a, samozrejme, nepožadovala od nej platbu. Mrzí nás to, pretože v kúpeľoch máme firemnú kultúru nastavenú spôsobom, aby sme boli pro-klientskí, vychádzali hosťom maximálne v ústrety a neustále sa zlepšovali aj vďaka podnetom našich klientov,“ dodala Michaela Kobzová. 

Kúpele by chceli vzniknutú situáciu klientke takisto kompenzovať, avšak nemajú na ňu adresu ani kontakt. Keďže nám do redakcie takisto poslala iba podpísaný list bez ďalšieho kontaktu, môže priamo kontaktovať kúpele Aphrodite, prípadne našu redakciu, aby sme im kontakt sprostredkovali.
 

Veronika Cvinčeková
Snímka archív

Najnovšie vydanie
Predplatné
zilinskyvecernik_monitor_prod