Táto stránka využíva cookies. Používaním tejto stránky súhlasíte s používaním cookies. ×

Žilinský Večerník

20. august 2018 | Anabela

Zaujímavosti

Zvyšovanie štandardu servisných činností je jediná cesta k spokojnosti klienta

Spoločnosť Auto Becchi, s. r. o. v Žiline ponúka klientom KIA svoje služby v modernom servisno-predajnom centre RED CUBE podľa najvyšších štandardov.

06.11.2017 | 08:00

Tento rok sa dobudovalo aj najväčšie centrum talianskych značiek, ktoré na Slovensku nemá konkurenciu. Na začiatku malo 11 zamestnancov, k dnešnému dňu ich počet stúpol na 28. O tom, že svoju prácu vykonáva dobre, svedčí skutočnosť, že k značkám Fiat, Fiat Professional a Alfa Romeo spoločnosť v máji tohto roka získala zastúpenie aj pre predaj a servis ikonickej športovej značky Abarth. Kto pozná históriu automobilizmu, vie, že ide o autá, ktoré písali históriu automobilového športu.

To, že predajom sa vzťah predajcu a klienta iba začína, je dnes už nutnou podmienkou rozvoja každej firmy. Preto sa popri kvalitnom technickom a technologickom zázemí v oblasti predaja a servisu automobilov venuje veľká pozornosť aj výberu a pravidelnému školeniu zamestnancov. Vďaka pravidelným školeniam sa vo firme vytvoril tím, ktorý v rámci servisnej siete patrí u nás k absolútnej špičke. Pravidelné investície do rozvoja firmy a zamestnancov teda prinášajú ovocie.

V oblasti predaja sa firma snaží reflektovať na aktuálny vývoj na trhu. Popri vlastnom predaji preto zákazníkom ponúka služby v oblasti financovania nákupu vozidiel či už formou klasického, alebo operatívneho lízingu, ako aj možnosť poistiť si vozidlo priamo v predajni. Samostatnou kapitolou je fleetový program pre veľkých firemných klientov.

Predaj úžitkových automobilov so sebou priniesol potrebu zabezpečenia rýchlej reakcie na potreby klientov. Autá vo firmách totiž musia zarábať, a teda jazdiť, nie stáť v servise. Týka sa to nielen rozsiahleho skladu vozidiel k okamžitému odberu, ale aj technických možností servisu a skladu náhradných dielcov. V priebehu deviatich rokov existencie spoločnosti preto kapacita servisu výrazne vzrástla. V mechanickej dielni má dnes k dispozícii 16 servisných boxov. Popri klasickej mechanickej dielni sa práce vykonávajú aj v kompletne vybavenej karosárni a lakovni. Vo všetkých prípadoch sa dokážu opravovať autá od najmenšieho Kia Picanto až po najväčšie a najdlhšie Ducato L4H3. Na žiadosť klientov spoločnosť dokáže vykonať široký rozsah servisných prác vrátane prípravy vozidla na absolvovanie STK.

Spokojnosť klientov sa opiera nielen o technické a technologické vybavenie servisu, ale aj o služby poskytované nad rámec bežného štandardu. Klienti servisu napríklad dostanú svoje vozidlo po prehliadke či oprave (okrem rýchloservisu) bezplatne umyté. Pri dlhšej oprave firma ponúka možnosť zapožičania náhradného vozidla (podľa dispozície voľných vozidiel). Zaujímavou službou je možnosť zapožičania špeciálneho vozidla - napríklad s vyšším počtom sedadiel, na rodinnú dovolenku či firemnú akciu. Po odovzdaní vozidla do servisu môže byť klient na požiadanie odvezený domov. A ak treba, po oprave vozidla ho privezú na jeho prevzatie. Ku kvalitným službám, samozrejme, patrí aj moderná umývacia linka so špeciálnymi kefami, ktoré nepoškodzujú lak vozidla.

Na každom vozidle, ktoré príde do servisu, technici automaticky vykonajú niekoľko kontrolných testov. Zákazník teda po prevzatí vozidla dostane k dispozícii informáciu o dôležitých funkciách svojho vozidla, o nastavení geometrie a reflektorov, ako aj o stave tlmičov a brzdovej sústavy. Na základe nameraných údajov a konzultácie so servisným technikom si zákazník môže naplánovať odstránenie prípadných chýb. Vykonanie kontrolných testov je pre klienta bezplatné.

Horúce kreslo
DNES ZAJTRA STREDA
25 °C
26 °C
25 °C
zilinskyvecernik_monitor_prod