Táto stránka využíva cookies. Používaním tejto stránky súhlasíte s používaním cookies. ×

Žilinský Večerník

23. september 2021 | Zdenka
| 6°C

Poradňa

Na čo si dať pozor pri nastavovaní reklamy na Google?

Google reklama patrí stále medzi tie najefektívnejšie spôsoby, ako riešiť online reklamu pre svoj biznis. Nie každá kampaň na Google však je aj úspešná. Preto sme pre vás vypísali niekoľko tipov, na čo si dávať pozor pri jej nastavovaní.

02.07.2021 | 11:30

Google reklama je jednou z najefektívnejších spôsobov a zároveň najdostupnejšou formou, ako riešiť online reklamu.

 

Priebeha totiž cez najväčší vyhľadávač na svete, ktorý každý deň používajú milióny a milióny ľudí.

 

Práve Google svetu ukázal, ako by sa reklama na internete mala robiť tak, aby priniesla podnikateľom to, čo od nej očakávajú.

 

Aj kampaň cez tento vyhľadávač sa však dá nastaviť zle.

 

Aby sa tak nestalo, vypísali sme pre vás niekoľko tipov, na čo si dávať pri nastavovaní reklamy pozor.

 

Výhoda Google reklamy
 

Ešte predtým, než sa pustíme do samotných tipov, je fajn si pripomenúť nespočetné výhody, ktoré Google reklama so sebou prináša.


Celá reklama prebieha pomocou platformy Google Ads a oproti konkurencii má tú výhodu, že samotná reklamná kampaň vo vyhľadávaní sa zobrazuje ľuďom len v tom momente, keď daný produkt či službu aktívne vyhľadávajú.

 

Práve vtedy totiž viete, že je väčšia šanca na reklamu kliknúť.

Na čo si dávať pri Google reklame pozor?
 

Nastaviť reklamnú kampaň na Google nie je tak jednoduché, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Vyhľadávač zbiera obrovské množstvo dát preto, aby mohol reklamu na internete zobrazovať čo najefektívnejšie.

 

Toto sú jedny z najčastejších chýb pri Google reklame:

Zle implementovaný Google Analytics

Nenastavené konverzie v Google Ads

Nedostatočná analýza kľúčových slov

Zlá práca s kľúčovými slovami

Absencia ďalších nástrojov

 

Chýb, ktoré môžete pri vytváraní vašej reklamy na internete urobiť je skutočne množstvo.

Ak teda patríte medzi začiatočníkov a nechcete sa prehrabávať kvantami dát a skúšať úspešnou metódou pokus - omyl, zverte sa do starostlivosti odborníkom, ktorí sa v online reklame pohybujú už nejaký ten čas.

Práve vďaka nim sa vám totiž podarí ušetriť veľké množstvo času a aj prostriedkov, ktoré by inak možno nepriniesli efekt.

Autor: - r -

Zdroj: PR

Foto: iJeab / Shutterstock.com

Najnovšie vydanie
Predplatné
zilinskyvecernik_monitor_prod